این اصلا عادلانه نیست !!!؟

سلام دوستاااااااااااااا؟  

خوفیددددددددد 

 

خوشیدددددددددددد؟ 

 

سرحالیدددددددد؟؟؟ 

 

یه چیزی می خوام بهتون بگم!! 

این اصلا عادلانه نیست!!!!!!!!!!!   

 من الان از دو چیز ناراحتم!!!!!!  

 

بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

اول  که بابام می خواد بره 

 

مسافرت و من نمی تونم 

 

 تا یه مدتی

دیگه برم کلاس باله!!!  

 

دوم اینکه من هرچه دنبال 

 

یه قالب فانتزی می گردم 

 

هیچی پیدا نمی کنم!!!!!!!!!! 

 

واقعا که این قالب های بلاگ اسکایم 

 

چیز چرتی ان ها  

حلا هم دارم با خودم فکر می کنم 

 

می گم که بهتر وبلاگم رو بلاگ فا کنم 

  

یعنی همه مطالم رو پاک کنم 

 

!!!!!!!!!!!!! 

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

!!!!!!!!!!!!! 

 

چیزی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

خب حالا شما ها نمی خواد 

 

خودتونو به خاطر من ناراحت کنید 

  

من حالا بخاطر این که دلی از عزادر بیارم 

 

اومدم چندتا عکس خوشمل اوردمممممممممم!!!!!!!!!!!!  

               

 

 

               

                      

 

 

 

 

 بزنم به تخته خیلی خوشملن!! 

اااا ؟؟؟ 

اینجا که اصلا من تخته ای نمی بینم ؟؟؟؟؟؟؟  

خب؟ حالا از چوب های تخت خوابم استفاده می کنم! 

  

راستی بچه ها اگر شما قالبی بلاگ اسکای پیدا کردین به من خبر بدین !! 

خیر سرمم بلد نیستم قالب درست کنم  

 

خب ما بریممممممممم!!! 

پایییییییییییییییییییییی 

پاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!! 

 

بعد نوشت: خبر بدینا خیلی مهم!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
شیوا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://sh7612.blogfa.com

ســــــــــــــلام مانیا جووووون.
آپت خیلی خوب بود.اگه قالب خوبی که مال بلاگ اسکای بود پیدا کردم خبرت می کنم.مرسی خبرم کردی.بای

بنفشه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://i-love-cat.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااام
خووووووووفی؟
من که بلاگفا دارم نمیدونم بلاگ اسکای چه جوریه؟
راستی به نظر من بالگفا خیییییییییلی خوبه فقط بدیش اینه که همه مطلبات اینجاس باید از اول شروع کنی
راستی چه عکسی؟
من که عکسی ندیدم
اگه اومدی بلاگفا خبرم کن
راستی اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

بنفشه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://i-love-cat.blogfa.com/

اهــــــــــــان حالا اومد
ووووووووووویییییییییییییی چه خوشملن
اره خیییییییییلی باحال بود
تازه وقتی سیبیل میکشیدیم موهامون رو همفشن کردیمو خودمونو شکل پسرا کردیم و کلیپ ساختیم

بنفشه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://i-love-cat.blogfa.com/

من که موهام برا فشن بودن بلنده ولی دختر عمه ام موهاشو کوتاه کوتاه کرده
بعد برای اینکه تو هوا وایسه کوتاه تر کرد
من بهش گفتم منگل بخاطر یه کلیپ موهاتو خراب نکن

بنفشه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://i-love-cat.blogfa.com/

منم همینطوره
موهام خییییییییییییییییییییییلی پرپشته و زیاده
فرفری هم هس هروقت بعد حمام موهامو اتو نمیکنم همه میگن مثه یال شیر شده

بنفشه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://i-love-cat.blogfa.com/

منه بدبخت مجبورم هماه موهامو با تیغ کم پشت کنم
نمیدونم چجوری میتونن ساعت 1 بخوابن
من اینقد تو تخت خوابم تکون میخورم تا بالاخره ساعت 3 خوابم میره
بعد 1 ساعت بلند میشم سحری میخورم
ولی خوشبختانه مامی ام میزاره هرچقد دلم میخاد بخابم
صبحا معمولا ساعت 12 بیدار میشم تو چی؟

من به خاطر این که می خوام برم کلاس زبان ساعت

۱۰ بیدار می شم

همینم منو ناراحت میکنه

بنفشه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

ببخشید تو خط اول نظر بالایی منظورم ((هرماه)) بوده

محمد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://fishlove20.blogfa.com/

ما حال نداریم سه شنبه تبریک بدیم بگن چهارشنبه عیده!چهارشنبه بگن پنجشنبه عیده!!!

آآآآآآآآخرش بفهمیم دوشنبه عید بوده!!

از امروز عیدتون مبارککککککککککککککککککککک کککککک
```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
````آپـــــــــــــــــــــــــیم...بدو بیا...

فاطی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://alyaniblogfa.com

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد