سیلامممممممممم دوستیییییییییی جوناااااااااا 

خوفینننننننننننن 

کامپیوترم ترکیدددا 

امروز رفتم چند تا عکس از پیشی های نازنازیییییی گرفتممم  

ببینین خوشتون میاددددد 

 

 

 

 اخییی داری توپ بازی می کنی  

اخیییی من خودمم گربه هاییی سه قلو داشتم یادش بهخیررررر  

 

ببینم تو خودتو مسخره کردییییی 

 

لالالالا گل لالهههههه  

 

وای به حال اون گربه ای که این همه بچه زاییده  

 

عروسییییی مبارکککک  

 

جیگر طلاااااااااااااا 

 

خود کشی برا چییییییییییییییی  

 

کوچولو هاااا خواب گوشت سرخ کرده ببینیددددددددددد  

 

خب بچه های کوچولو بوچولووووو عکس ها تمومممم شددددددددددد   

تا اپ بعدی بایییییییییییییییییییییییییییییی بای

سیلام شیطونا  

شنیدم که ادامه مطلب و نظر مطلب قبل نمیاد  

 متاسفانه باید صبرکنم تا اجی جونم از مسافرتش بیاد  

تاببینه چه اتفاقی افتاده 

 

خب همون طور که قبلا گفتم مثه همیشه عکس عکس عکس عکس 

 

این بار عکس از هلو کیتی کوشولو می زارم  

 

                           

 

                       

 

 

                                   

بفرما اینم عکس ها   

فقط خدا کنید که نظر بیاد  

 فعلا بایییییییییییییییییییی بچه های شیطون

سلام  کوچولو بوچولو ها   

خوفیدددددد   

من چند تا عکس خوشمل از کلکسیون عکسام  اوردم و البته امیدوارم که خوشتون بیاد  

 

 

راستی بچه ها یادم رفت بگم  بیشتر عکس های که می زارم اویزی هستند  

 حالا برید ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

کلکسیون عکس

سیلام  دخترای شیطون    

 

خوفین یا اخین   

 

اخه میدونین چیه   

من شبا انرژیم بیشتر  یعنی گیج و ویج نیستم    

برای همین من همیشه شب ها میام تو وبلاگم  و فقط روز ها برای نظر ها میرم تو وبلاگم  

 

من یک کلکسیون عکسی دارم که کامپیوتر اصلا ترکیده

 

برای همین چند تا عکس می زارم   

 

 

  

 

 

خشملن نه  

یه دفه ای همین طوری عکس ها رو کپی نکنین  برین بدون نظر    

خیلی خب ما دیگر باید برویم 

باباباباباییییییییییییییییییییی  

قالب جدید

سلام من بازم امده ام با یک قالب زیبا     

 

خب این قالب دقیقا همون قالبی نبود که من می خواستم  

 

خب حالا زیاد مهم نیست  

 

ولی من واقعا از ان قالب های فانتزی و هلو کیتی می خوام   

 

 

خب بچه های کوچولو بوچولو دیگه من باید برم   

 

باییییییییییییییییییییییییی