بازگشت دوباره

سلام دوستان عزیز                                                                                     

من چند ماهی شد که نیامدم به وبلاگم اول از همه کامپیوترمان خراب شد و پدرم گفت که لازم نیست که درستش کنی فعلا چند ماهی در اینترنت نرو من هم قبول کردم و بعد از یک یا دو ماه من به اینترنت نرفتم و دو دی که تولد من بود  اول رفتیم رستوران و غذا خوردیم بعد من رفتم هدیه مورد علاقه ام را گرفتم بعد از اینکه روز تولد من گذشت و عید شد راستی !!!!!‌عیدتون مبارک 

حالا خیلی از عید گذشته بعد از آن ما خانه مان را تغییر دادیم الان خیلی گرفتاریم و در حال وسایل خریدن و جاسازی وسیله ها هستیم  

 

من تازگی ها از دو چیز خوشم می آید یکی از آنها هلو کیتی که من عاشقشم  

 

 

 

و گروه براتز که شامل جید و ساشا و یاسمین و کلو  

اینم عکسشون  

 

 

 

 

 

 

بعدا میام و عکسای بیشتری میذارمممممممممم  

حالا تازه اولشه بای بای

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

خواهر خوشگلممممممم دوست دارم با این وبلاگ نازت منم عاشق توامممممممم بوووووووووووووس

ژگول و پگول شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://zagulpagul.blogdoon.com/

سلام
چرا تا حالا به ما سر نزدی؟؟؟
بیا به ما سر بزن مردیم از غریبی
نه هیشکی به ما سر می زنه نه کسی برا ما پیام می ده
حتی پیام الکی و کپی و تبلیغاتی هم نمی دن
قبول نداری بیا سر بزن غربت ما رو می بینی اون وقت تصمیم می گیری ما رو لینک کنی و هر روز به ما سر بزنی
جون من بیا
وب ما خیلی باحاله
بابا بیا دیگه چقدر التماس کنم
پیام یادت نره
جون من پیام الکی نذار مطلبو بخون بعد پیام بذار
منتظریم
خدا رو شکر کچل نمی شم چون پیام دادم اما اگی نیایی سر بزنی الهی

زهرا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

من نمی خوام چیزی بگم فقط چون شما گفتید اگرنظر ندم شوهرم کچل از اب درمیاد اومدم بوس بوس

نهال چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام دوست من سایت خوبی داری ممنون

sogand شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی ازوبلاگت وخودت خوشم امد
به خصوص چیزایی که نوشته بودی موقع کلیک کردن باحال بود

ساشا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد